Zneuziti site (tomas at neo.cz)

Jan "Yenya" Kasprzak kas at fi.muni.cz
Tue Sep 2 09:06:36 CEST 1997

	Nejsem si uplne jisty, jestli tohle je to spravne forum
na diskusi o network abuse, ale mam tento problem: Dosel mi asi ve ctyrech
exemplarich na nejruznejsi adresy a aliasy mail o jakemsi vyprodeji
jakesi prodejny. Subject byl "Vyprodej (software, knihy, CD ROM, hry,...)".
Poslal jsem prislusne upozorneni na postmastera Video On Line, coz je
ISP dane firmy.

	Zajimalo by me, jestli nekdo dalsi dostal tuto zpravu.
Podotykam, ze s firmou neo.cz nemam nic spolecneho a myslim ze neni duvod,
proc by mohli pokladat poslani citovaneho mailu na moji adresu za opravnene.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //