Zneuziti site (tomas at neo.cz)

Martin Klumpler klumpler at edunet.cz
Tue Sep 2 09:32:54 CEST 1997

> 	Zajimalo by me, jestli nekdo dalsi dostal tuto zpravu.
> Podotykam, ze s firmou neo.cz nemam nic spolecneho a myslim ze neni duvod,
> proc by mohli pokladat poslani citovaneho mailu na moji adresu za opravnene.

V nasi domene to taky dostalo nekolik uzivatelu. Uz jsem tam rovnez poslal
vyhruzny dopis.
	Martin Klumpler
Martin Klumpler                Internet Club Novy Jicin
mailto:klumpler at edunet.cz                  Palackeho 50
sysadmin & root of                   741 11  Novy Jicin
http://www.edunet.cz                     Czech Republic
Czech education network          tel.:  +420/656/701852
(Sit ZS a SS na Internetu)    HotLine:  +420/602/704965