Zneuziti site (tomas at neo.cz)

Petr Simek petrsi at jcu.cz
Tue Sep 2 09:37:41 CEST 1997

On Tue, 2 Sep 1997, Jan Yenya Kasprzak wrote:

> 	Nejsem si uplne jisty, jestli tohle je to spravne forum
> na diskusi o network abuse, ale mam tento problem: Dosel mi asi ve ctyrech
> exemplarich na nejruznejsi adresy a aliasy mail o jakemsi vyprodeji
> jakesi prodejny. Subject byl "Vyprodej (software, knihy, CD ROM, hry,...)".
> Poslal jsem prislusne upozorneni na postmastera Video On Line, coz je
> ISP dane firmy.
>
> 	Zajimalo by me, jestli nekdo dalsi dostal tuto zpravu.

Mne taky. Zajimave je ze to doslo primo na asresu z ktere jsem prihlasen
do teto konference - tedy utori si zrejme udelali list prihlasenych misto
obvykleho 'zaplavovani' konferenci.

Abych pravdu rekl, tak zrovna tenhle mail mi moc nevadi, ale obcas mi
chodi mnohonasobne delsi hovadiny z 'cyberpromo.com' . Pri te
prilezitosti bych se chtel zeptat, jestli lze sendmail nakonfigurovat
aby z domen (prip. IP lokaci) uvedenych v nejakem seznamu postu vubec
neprijimal ?

> Podotykam, ze s firmou neo.cz nemam nic spolecneho a myslim ze neni duvod,
> proc by mohli pokladat poslani citovaneho mailu na moji adresu za opravnene.
>
> -Yenya

S pozdravem

|                             petrsi at jcu.cz                              |