Zneuziti site (tomas at neo.cz)

Matus Uhlar uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
Tue Sep 2 10:07:39 CEST 1997

In cz.net.internet was written by Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>:
-> 	Nejsem si uplne jisty, jestli tohle je to spravne forum
-> na diskusi o network abuse, ale mam tento problem: Dosel mi asi ve ctyrech
-> exemplarich na nejruznejsi adresy a aliasy mail o jakemsi vyprodeji
-> jakesi prodejny. Subject byl "Vyprodej (software, knihy, CD ROM, hry,...)".
-> Poslal jsem prislusne upozorneni na postmastera Video On Line, coz je
-> ISP dane firmy.

Cojaviem, na abuse som urobil klub abuse-l at ccnews.ke.sanet.sk
respektive skupiny sk.net.abuse ale hadam sa nikto neurazi ani tu.

vacsina providerov si tvori mail adresy abuse (abuse at uu.net,
abuse at earthlink.net abuse at aol.com)
ktore sa staraju o toto...

-> Podotykam, ze s firmou neo.cz nemam nic spolecneho a myslim ze neni duvod,
-> proc by mohli pokladat poslani citovaneho mailu na moji adresu za opravnene.

no nemozete im ho zakazat. kazdy vam moze poslat vsetko, aspon podla teorie
slobody. fakticky sa im zatvaraju konta, robia sa filtre, a podobne veci.
na Slovensku podla zakona nemozno rozosielat reklamu e-mailom :)
ale vas sa to asi netyka...
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar at tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar