Zneuziti site (tomas at neo.cz)

Matus Uhlar uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
Tue Sep 2 10:36:21 CEST 1997

In cz.net.internet was written by Petr Simek <petrsi at jcu.cz>:
-> Mne taky. Zajimave je ze to doslo primo na asresu z ktere jsem prihlasen
-> do teto konference - tedy utori si zrejme udelali list prihlasenych misto
-> obvykleho 'zaplavovani' konferenci.

-> Abych pravdu rekl, tak zrovna tenhle mail mi moc nevadi, ale obcas mi
-> chodi mnohonasobne delsi hovadiny z 'cyberpromo.com' . Pri te
-> prilezitosti bych se chtel zeptat, jestli lze sendmail nakonfigurovat
-> aby z domen (prip. IP lokaci) uvedenych v nejakem seznamu postu vubec
-> neprijimal ?

myslim http://www.sendmail.org/nospam

pripadne pozrite http://spam.abuse.net/spam
tam to je aj o inom
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar at tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar