Zneuziti site (tomas at neo.cz)

Tomas Mueller tom at cnb.cz
Tue Sep 2 11:14:33 CEST 1997

> Abych pravdu rekl, tak zrovna tenhle mail mi moc nevadi, ale obcas mi
> chodi mnohonasobne delsi hovadiny z 'cyberpromo.com' . Pri te
> prilezitosti bych se chtel zeptat, jestli lze sendmail nakonfigurovat
> aby z domen (prip. IP lokaci) uvedenych v nejakem seznamu postu vubec
> neprijimal ?

Sendmail nemusi bezet a poslouchat trvale. Lze ho startovat pres
inetd a ten muze mit wraper, kde lze vyjmenovat domeny, site nebo IP adresy,
se kterymi se sendmail nebude bavit. Protoze v takovem pripade nebezi
sendmail trvale a neprobira obcas frontu odlozenych dopisu, muze byt
potreba cas od casu napr. cronem frontu propisknout.
--
Tom Mueller