Zneuziti site (tomas at neo.cz)

Lubos Kaspar kaspar at cnb.cz
Tue Sep 2 13:29:26 CEST 1997

On Tue, 2 Sep 1997, Jan Yenya Kasprzak wrote:

> 	Nejsem si uplne jisty, jestli tohle je to spravne forum
> na diskusi o network abuse, ale mam tento problem: Dosel mi asi ve ctyrech
> exemplarich na nejruznejsi adresy a aliasy mail o jakemsi vyprodeji
> jakesi prodejny. Subject byl "Vyprodej (software, knihy, CD ROM, hry,...)".
> Poslal jsem prislusne upozorneni na postmastera Video On Line, coz je
> ISP dane firmy.
>
> 	Zajimalo by me, jestli nekdo dalsi dostal tuto zpravu.

Samozrejme, ze onen dobrodinec udelal REVIEW z ruznych konferenci a ani se
neobtezoval "zunikatnit" takto ziskany adresar.

Dobre listservery
(napr. i tento) maji moznost, aby si kazdy nastavil, ze se jeho adresa
v REVIEW neobjevi (SET CONCEAL); to je asi jedina moznost, jak se
branit proti podobnym dobrackum, ovsem za cenu, ze "dobri rodaci"
pak ziskaji neuplne seznamy ucastniku.

Tip pro spravce listserveru: mozna by stalo za to uvazit,
zda by nemelo nastaveni SET CONCEAL byt implicitni.

Ale celkove: zda se mi, ze je ZATIM nejucinnejsi zpravu
takoveho typu (vetsinou se da poznat uz podle hlavicky Subject:)
proste smazat bez cteni a zbytecne se nerozcilovat.
--
                                                Lubos Kaspar