Na Inet z mobilu

Pavel Svika Pavel.Svika at ff.cuni.cz
Tue Sep 2 17:29:35 CEST 1997

According to Jaroslav Klaus:
[Charset iso-8859-2 unsupported, filtering to ASCII...]

> Tak problem muze byt napriklad v sirce pasma u nas pouzivanych mobilnich
> telefonu. Ja vubec nevim kolik to muze byt, ale vzhledem k tomu ze se pouziva
> komprese (tipuju od boku, ale rekl bych tak aspon 2:1 nebo 1:2 ? :-) ) tak
> vysledna sirka pasma bude dost mala.
> Existuje ale jakesi Packet Radio. Nic jsem o tom necetl, ale pry pres tenhle
> system pripojeni do internetu uz chodi. Nejake odkazy jsou na Yahoo a nekdo
> vydal u nas i podobnejmenou knizku.
>                                      Jarda Klaus

Jen tak k ty sirce pasma. Fa Paegas udava rychlost prenosu cca 9600Kbaud -
takze nic moc ]:-I . A kdyz uz se tu hovori o INETu vs mobily, dovolim si
pridat jeden zajimavej link - je to brana pro SMS sluzbu na mobilech (kratke
textove zpravy) a je zdarma. Jen napisete vzkaz a tel. cislo a za chvili
dotycne osobe pipne mobil a bude tam mit tu zpravu. Ta adresa je:

http://pascal.fjfi.cvut.cz/~albrecht/SMS/

Tak si to uzijte...

--

                                \|/