Zneuziti site (tomas at neo.cz)

Jan Hrdonka hrd at eunet.cz
Tue Sep 2 22:06:42 CEST 1997

: Nedavno jsem si korespondoval s nekym, kdo pustil pres nekolik newsovych
: skupin podobne oznameni. Dotycny uznal, ze bylo off-topic, ale ptal se,
: kam tedy ma inzerci poslat a pokud pry neni kam, k cemu (jemu) ten Internet
: je. I kdyz nemyslim, ze mel pravdu, chybely mi argumenty.

  At to neposila mailem nebo do news, ale pronajme si za par stovek (cca)
u nekoho virtualni WWW server. Vyhodou je mnohem lepsi prezentace (grafika,
ruzne fonty, barvy atd.). Mail, i dobre cileny, muze vzdy nekomu pripadat
obtezujici. Navic mam pocit, ze vetsina lidi, kterym toho mailu chodi vic,
uz takove inzerce rovnou maze, aniz by se treba jen podivala dovnitr
(ja to tak delam).

  H.