Na Inet z mobilu

Jaroslav Bobovsky comcbobo at savba.sk
Wed Sep 3 08:22:45 CEST 1997

Zdravim,
On Tue, 2 Sep 1997, Frantisek Rysanek wrote:

> Nevim nic o odlisnostech GSM v Evrope a v Americe - snad se o tom jeste
> zmini nekdo poucenejsi. Zato ale vim, ze pres GSM mobil tezko protlacite
> modemovy signal analogovym kanalem - moznost pripojit modem na GSM mobil
> je nesmysl. Zaznamenal jsem zpravy o uspesnem modemovem pripojovani pres
> NMT mobil - driv, kdyz pasmo jeste nebylo tak naslapane.
> Rychlost max. 9600.
Neviem, ci hovorime o tom istom, ale videl som pracovat komunikator NOKIA
9000 cez GSM a tam sa dalo urobit IP spojenie dala sa citat elektronicka
posta a nejakym sposobom chodilo aj WWW (ale obrazovka na komunikatore bola
dost mala). Inak ta NOKIA je trochu vacsia ako normalny mobil  a asi aj
tazsia, ale mohl aby riesit tento problem.

S pozdravom

Jaroslav Bobovsky
Computing Centre
Slovak Academy of Sciences
                                                  ,__o
Bratislava                                      _-\_<,
Slovakia
tel: +421 (7) 374 422
fax: +421 (7) 375 851