Na Inet z mobilu

Bohumil Michal michal at fee.vutbr.cz
Wed Sep 3 08:30:06 CEST 1997

Pavel Svika wrote:

> Jen tak k ty sirce pasma. Fa Paegas udava rychlost prenosu cca
> 9600Kbaud -
> takze nic moc ]:-I . A kdyz uz se tu hovori o INETu vs mobily, dovolim
> si
> pridat jeden zajimavej link - je to brana pro SMS sluzbu na mobilech
> (kratke
> textove zpravy) a je zdarma. Jen napisete vzkaz a tel. cislo a za
> chvili
> dotycne osobe pipne mobil a bude tam mit tu zpravu. Ta adresa je:
>
> http://pascal.fjfi.cvut.cz/~albrecht/SMS/
>
> Tak si to uzijte...

No, my si to uzijem:
   Not Found
   The requested object does not exist on this server. The link
you       followed is either outdated, inaccurate, or the server has
   been instructed not to let you have it.

:-)

Ale k tematu: informace tohoto druhu bych hledal na http://www.mobil.cz
nebo na WWW operatora, treba http://www.paegas.cz

Pokud si to dobre pamatuju, roamingovi partneri Radiomobilu v USA
existuji, musite si tam ale pujcit jejich mobil, SIM kartu pouzijete
svou. Pro tento ucel se mi to stejne moc nezda, cena nebude
zanedbatelna, asi bude lepsi zjistit podminky primo tam - otazka je, na
jak dlouho to bude, jestli se vyplati si tam mobil poridit. Opet,
obratil bych se na www.mobil.cz.

b.m.

P.S.: na www.paegas.cz jsem nasel moznost aktivovat si GSM e-amil -
muzete potom posilat a prijimat mail pomoci SMS. Protoze je to sluzba
primo operatora GSM, mohlo by to fungovat, ale plati, ze majitel mobilu
si to musi povolit!