Zneuziti site (tomas at neo.cz)

Lubos Kaspar kaspar at cnb.cz
Thu Sep 4 16:09:23 CEST 1997

Jestli se nepletu, tak onehdy prislo oznameni i do teto konference a pokud
si dobre vzpominam, dost ostre jsem tehdy upozornil, ze takoveto zneuziti
je velmi pravdepodobne, jelikoz naivnich lidi je stale dost. Snad si mysleli,
ze tam bude neco zadarmo, nevim. Je to uplne stejne, jako kdyz si neco nekdo
objedna v nejake pochybne zasilkove sluzbe; ruzne takove firmy si adresare
sjednocuji a pak takoveho chudaka bombarduji vselijakymi pitomymi dopisy
typu "blahoprejeme k vyhre, ale vlastne budete teprve slosovani, kdyz si
objednate" nebo podobnymi nejapnostmi.

Osobne vidim hlavni podil na frustraci mnohych u toho, kdo tuto medvedi
takysluzbu vymyslel. Omluvy typu "mrzi me, ze nase Duhovky byly zneuzity"
jsou dosti chabe a trapne. Na jednu stranu bych chtel verit, ze zrizovatele
tzv. Duhovych stranek (BTW: jak podmanivy nazev!) z nutne souvisejici prace
zadny zvlastni prospech nemaji, ale na druhe strane: proc by to jinak delali?
Predpokladam, ze dotycna organizace je komercni; ze by si takova
mohla dovolit bez ujmy na zisku (asi musi zaplatit vytvoreni podpory pro www
a udrzovani agendy) takoveto naoko "humanitarni" akce? Jedine rozumne
vysvetleni vidim v tom, ze by se tim chteli zviditelnit; pak by to ovsem
byla forma reklamy zvlast pliziva a docela odpudiva. Ale treba se mylim...

> Date: Thu, 4 Sep 1997 09:23:56 +0200
> From: Michal Krsek <Michal.Krsek at mius.cz>
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Re: Zneuziti site (tomas at neo.cz)
>
> No vite ... On je rozdil, kdyz nekdo ziskava ty adresy po kouskach nebo si
> stahne najednou 300 adres ... V tom je ten prusvih ...
> To, ze Vas to mrzi, je celkem pochopitelne, nicmene asi by spoustu lidi
> potesilo, kdybyste moznost vylistovani vice jmen odstranili na nejakou
> rozumnou miru (10 lidi) ...

Jenze to by byly jen ubohe berlicky, ktere fakticky nic neresi. Krome toho
reklamychtivi uz stejne adresy vyzobali (dzina do lahve nelze vratit).
--
                                                Lubos Kaspar