Dalsi zneuziti site? (MS Internet a Developer obcasnik 3.zari)

Jan Prikryl prikryl at cg.tuwien.ac.at
Fri Sep 5 10:28:22 CEST 1997

Donry den,

prisel mi uz podruhe jakysi mail o MS internetu ... proc? Neni to nahodou
taky priklad zneuziti site?

| From pavel at sodomka.cz  Fri Sep  5 09:27:27 1997
| From: Pavel Sodomka <pavel at sodomka.cz>
| To: "'pavels at microsoft.com'" <pavels at microsoft.com>
| Subject: MS Internet a Developer obcasnik 3.zari
| Date: Wed, 3 Sep 1997 21:11:06 +0200

[asi stopadesatiradkovy reklamni mail smazan]

> S pozdravem
>
> Pavel Sodomka
> pavels at microsoft.com
> Applications and Internet Client Group Marketing
> Internet Customer Unit
> -----------------------
>
> Respektujeme vase soukromi. Pokud si neprejete dostavat podobne
> informace, sdelte nam to, prosim.
> Dekujeme.
> Zaroven, pokud nechcete o takoveto informace prijit zaregistrujte se do
> SiteBuilder Network viz http://www.microsoft.com/sitebuilder/
> popr. http://www.microsoft.com/regwiz/personalinfo.asp

Docela mne nadzvedava veta "Respektujeme vase soukromi." Pokud nekdo
respekruje moje soukromi, nic takoveho jako vyse uvedeny mail mi
neposle ...

Navic, co je zac pan Sodomka? Jednou vystupuje jako zamestanec MS
(ten z takovehohle chovani bude mit urcite radost), ovsem odesilatelem
je jakysi pavel at sodomka.cz, coz je osoba, ktera rekl bych jmenem MS
jednat muze tezko ...

Ach jo. S chuti bych pro takovehle lidi zridil nejaky skanzen, kde
si muzou svoje reklamy odesliat ostatnim saknzenistum a byl by pokoj.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl at cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria