call back

Jan Trasak trasak at feld.cvut.cz
Fri Sep 5 14:49:11 CEST 1997

Dobry den,

doporucil bych  Start - Programy - Prislusenstvi - Telefonicke pripojeni site. :-)
Pro spravnou fci call backu je treba si pripsat do inicializace modemu at&c0
(pouzival jsem to u modemu Motorola; nastavi trvale signal CD) a napsat si skript.
Pro prirazeni skriptu k "Telefonickemu pripojeni site" budete potrebovat
"Dial-up Scripting Tool".

Chodi mi to dobre, ale chce to trochu trpelivosti.

									Mnoho uspechu preje
																Jan Trasak
																trasak at feld.cvut.cz
																trasak at alef0.cz