Dalsi zneuziti site? (MS Internet a Developer obcasnik 3.zari)

Zdenek Hladik hladik at novell.infima.cz
Tue Sep 9 00:18:34 CEST 1997

On 8 Sep 1997 16:18:46 +0200, romanc at cybeteria.cz (Roman Hada) wrote:

>Ja to spise vidim jako debatu lidi, kteri se komerci musi zabyvat =
>(zpravidla soukrome firmy - a to nikoliv systemaci)
>a lidi, ktere prevazne plati stat a Inet je pro ne forma zabavy a =
>ponauceni.=20
>Kazdopadne se domnivam, ze Marketing na Inet patri. Bylo by skutecne =
>dobre, kdyby se vytvorila jasna oblast
>konferenci s touto tematikou.
>

>Roman Cada
>=20
>romanc at qed.cz

Dovolte abych proti uvaham  o vhodnosti techto forem  marketingu na
Internetu ostre protestoval!!!. Sam jsem byl obeti prave Vaseho pokusu
podobneho razeni - ocitl jsem se bez prihlaseni ve vasi konferenci

       winframe-l at deu.cybeteria.cz

takze jsem dostal nejen reklamni clanek ale i nekolik rozezlenych
reakci na nej. Ackoli nejsem clovek akademicky, bylo mi to krajne
neprijemne. Spam ci chcete li direkt marketing via e-mail je vzdy
neprijemny, ovsem formu s implicitnim trvalym zarazenim do seznamu s
nutnosti se explicitne vzeprit povazuji za obzvlaste neslusnou!!!!

 Zatim nastesti vetsina lokalnich pachatelu spamu byla zaskocena
ostrymi reakcemi a pokusy vetsinou neopakovala. Pokud se ovsem
podivate do sveta, tam je situace o dost horsi.

Nezbyva nam tedy nez kazdeho prukopnika v teto oblasti poradne servat.
Vyzyvam tedy vsechny, kdo spam obdrzi at nejsou lini na nej odepsat
(co nejsprosteji :-)), pripadne si stezovat alespon v pripadech, kdy
je zrejme odkud spam prisel.

 Takze takto berte i muj prispevek.

Doufam ze si zastupci Microsoftu ci jini "dychtivi" obchodnici
napriste dukladne rozmysli nez pouziji takoveto "Opruz" formy
marketingu.

                                               Zdenek Hladik
                                            I N F I M A - W A N
                           /""""""\      Internet,LAN,WAN consulting
                         ( (o)  (o) )   Zazvorkova 2008 Praha 5,Czech
                             (..)           tel/fax +4202-5612731
                             ----       Internet: hladikz at infima.cz
                            \____/  --,      BBS 3122741(30 lines)
                                     / ,  ,     BBS.INFIMA.CZ