4 eth karty

Frantisek Rysanek xrysf03 at eunet.cz
Tue Sep 9 18:18:58 CEST 1997

Zkuste IProute. Fakt je, ze autor sam to zkousel maximalne se dvema - ale
explicitni omezeni tam neni. Spis bych se bal implicitniho omezeni tou
286kou :)
http://ftpsearch.ntnu.no/ftpsearch?query=iprb0973.zip&doit=Search&type=Case+insensitive+substring+search&hits=500&matches=&hitsprmatch=&limdom=&limpath=&f1=Count&f2=Mode&f3=Size&f4=Date&f5=Host&f6=Path&header=none&sort=none&trlen=20
Mimochodem, jak dokazete natahnout do pameti ctyri packet drivery? Mohl
byste mi poslat prislusne konfiguraky? (pokud to pro Vas neznamena
security issue, samozrejme...)

Frantisek Rysanek

-------
Frantisek Rysanek