Mail robot pod Windows 95

Zdenek Hladik hladikz at infima.cz
Tue Sep 16 09:48:45 CEST 1997

>Takze takova vec jako napr. pri urcitem subj.:
>  1. uloz mail
>  2. spust program, ktery s nim neco udela
>  3. odesli vysledny file
>funguje pouze tehdy, kdyz je v (soucasne) prijate poste pouze
>jeden mail, ktery se tak zpracovava, nebo pokud je mezi nimi
>spousta jinych.

Copak o to to by se asi dalo osetrit, i kdyz krkolomne. Pmail neni pro
tyhle ucely stavenej a zda se ze tohle neni zrovna robustni funkce.
Chova se to dost divne.

>Ale jeste neco:  nezjistoval jsem, jestli za to muze MultiPOP, nebo
>spousteni programu pres rules, ale PMAIL postupne zabira vice a vice
>pameti, a az vsechnu sezere, tak.......

Jo to je to co vzdycky u ridce pouzivanych funkci nejakeho programu
pravdepodobne.

> [...]
>to beha OK.
>JInak jsem to ted ubehal bez problemu s vytacedlem od NN2
>na WfW a tam to taky beha -vytoci si pri stahovani a zavesi to pri
>ukonceni PMAILu, nebo na necinnost na lince.
>
>Takze strucne: PMAIL se  neco podobneho pouzit da, ale je tam
>docela dost omezeni. Pokud to budou 1,2 maily za den, tak budiz,
>jinak radeji uvazujte o necem jinem.
>

>S pozdravem JaCi
>
>************************************
> Jaroslav Cibulka
> vedouci oddeleni informatiky  Kovopetrol, a.s. Plzen

Diky za info! Domnivam se ze uloha Mail Robota povesenyho na POP3 pres
dialup neni zase tak nezajimava aby uz nekde nebylo neco hotovyho.

Zkusim zapatrat na Inetu a kdyz tak poreferuji. Pod Unixem by to bylo
v pohode ale ve Windoze je fsecko problem :-((((

                                               Zdenek Hladik
                                            I N F I M A - W A N
                           /""""""\      Internet,LAN,WAN consulting
                         ( (o)  (o) )   Zazvorkova 2008 Praha 5,Czech
                             (..)           tel/fax +4202-5612731
                             ----       Internet: hladikz at infima.cz
                            \____/  --,      BBS 3122741(30 lines)
                                     / ,  ,     BBS.INFIMA.CZ