Zneuziti site (EDB.CZ)

Bohumil Michal michal at fee.vutbr.cz
Tue Sep 16 12:01:14 CEST 1997

Petr Simek wrote:

> ozi at edb.cz?
>
> Jo - nechapu kde sehnali adresu - uz jsem od nich dostal neco normalni
> postou - zrejme ti zmrdi z zivnostaku rozdavaji adresy za penize, ale

To urcite - i kdyz jsem na formulari uvedl, ze nechci. Ale e-mail tam
neni :-)

> kde vzali muj e-mail presne nechapu. Podle mne tady existuje nejaka
> velka databaze kde se na leckoho shromazduje leccos. Pak se jen
> vytahnou
> potrebne informace, podle pozadavku toho kdo plati.

Ale to je prece popsano v nabidkach SPAM programu: monitoruji vsechny
mozne news groupy, pripadne delaji review na vsechny mozne mailing
listy...

Kdo pipne do news (nebo do mailing listu, ktery ma gateway), je polapen.

Sice me to dopaluje, ale nejrychlejsi je prikaz D(elete)
Reaguji jen na zpravy typu: "byl jste zarazen do seznamu, pokud si to
neprejete, poslete mail na ..."

b.m.
Bohumil Michal
http://www.fee.vutbr.cz/~michal