Anitspam (bylo: Zneuziti site (EDB.CZ))

Bohumil Michal michal at fee.vutbr.cz
Tue Sep 16 13:44:17 CEST 1997

Hynek Med wrote:

> To nedoporucuju - aspon u zahranicnich spamu. V 90% pripadu te nikdo
> odnikud neodstrani, tvoje odpoved pro spammery znamena jen potvrzeni,
> ze
> dana adresa existuje, a zacne ti chodit tim vice spamu.. Viz
> http://spam.abuse.net/.

Jo, ja jsem nebyl presny - v takovych pripadech nepisu na jejich adresu,
ale postmasterovi durazny dopis dle zasady: zdvorile - sproste - advokat
(ZSA).

Tento typ dopisu neni obvykly spam - oni nekde skutecne ten seznam maji
a ta adresa na odpoved obvykle funguje, i kdyz slouzi treba k prave
opacnemu ucelu. Ale znamena to, ze je komu nadavat, na rozdil od
klasickeho spamu, kde neni pravda vubec nic (i odesilajici server je
falesny).

Perlicka: pred nejakou dobou jsem neco takoveho dostal z domeny (snad)
radio.cz, tak jsem napsal dopaleny dopis vcetne te zasady (ZSA). Behem
hodiny volal nejaky American, ze se omlouva, ze se to nebude opakovat
atd., a ze tedy ten advokat neni treba :-)

b.m.
Bohumil Michal
http://www.fee.vutbr.cz/~michal
mailto:michal at fee.vutbr.cz