Zneuziti site (EDB.CZ)

Jan Hrdonka hrd at eunet.cz
Tue Sep 16 22:23:44 CEST 1997

[...]
: Jo - nechapu kde sehnali adresu - uz jsem od nich dostal neco normalni
: postou - zrejme ti zmrdi z zivnostaku rozdavaji adresy za penize, ale
: kde vzali muj e-mail presne nechapu. Podle mne tady existuje nejaka
: velka databaze kde se na leckoho shromazduje leccos. Pak se jen vytahnou
: potrebne informace, podle pozadavku toho kdo plati.

  Ja bych tipoval, ze hodne adres je ziskano scanovanim www stranek.
Chodi mi veci na adresy, ktere si myslim nikde jinde uvedeny nejsou
(news, mailimg listy).

  H.