Zneuziti site (EDB.CZ)

Dusan Malik malik at mbox.bts.sk
Wed Sep 17 16:07:29 CEST 1997

At 15:23 17.9.1997 +0200, you wrote:
>In cz.net.internet was written by Jan Hrdonka <hrd at eunet.cz>:
>->   Ja bych tipoval, ze hodne adres je ziskano scanovanim www stranek.
>-> Chodi mi veci na adresy, ktere si myslim nikde jinde uvedeny nejsou
>-> (news, mailimg listy).
>
>adresy je mozne splasit od hocikadial a jediny sposob ako sa spamu na 100%
>vyhnut je, adresu nemat.
>
>Ak mate adresu neuznavam spravy typu 'nezverejnovat ju' - adresu mam predsa
>na to aby mi ludia mailovali. Som vsak zasadne proti tomu aby mi mailovali
>rozne programy a aby som dostaval nevyziadane reklamne a masove posty.

> [...]
Neviem, mozno som v ramci mojho diletantizmu prilis optimista.

1. Ak v ramci konferencie (listserver) nie je mozne sirenie neadresnych
   informacii (teda ak dotycny nie je clenom konf.) ako sa moze dostat
    do obehu mail, ktory neposlal clen?
2. Ano viem, ze niektore listconf su prepojene na newsconf. Ale da sa urobit
   filter (dufam)?!
Takze mi vychadza, ze spam by musel vzdy umoznit niekto z aktivnych
ucastnikov (siete) relacii.

Zdravi

	Dusan Malik
e-mail :   malik at mbox.bts.sk