Zneuziti site (EDB.CZ), ziskavani adres

Jiri Vesely vesely at Panurgos.fsv.cvut.cz
Wed Sep 17 16:53:45 CEST 1997

On 17 Sep 1997, Dusan Malik wrote:

> Neviem, mozno som v ramci mojho diletantizmu prilis optimista.
>
> 1. Ak v ramci konferencie (listserver) nie je mozne sirenie neadresnych
>    informacii (teda ak dotycny nie je clenom konf.) ako sa moze dostat
>     do obehu mail, ktory neposlal clen?
> 2. Ano viem, ze niektore listconf su prepojene na newsconf. Ale da sa urobit
>    filter (dufam)?!
> Takze mi vychadza, ze spam by musel vzdy umoznit niekto z aktivnych
> ucastnikov (siete) relacii.
>
> Zdravi
>
> 	Dusan Malik
> e-mail :   malik at mbox.bts.sk

1) neni problem se do konference prihlasit, stahnout adresy (viz nize) a
opet se odhlasit - celkova doba cca 5 minut

2) nekdy neni ani nutne se prihlasovat - staci poslat na listserver prikaz
review <list> a pokud ma konference nastaveno Review: public, ma k adresam
pristup kdokoliv

Nedavno jsem dostal spam, kde polozka From: byla moje adresa - inzerovali
program na rozesilani spamu. Je to Pure Java Application a funguje podobne
jako www vyhledavace (volna citace z http://www.marketcom.com) - muzete si
stahnout i demo :(.

Jirka

					Jiri Vesely