Zneuziti site (EDB.CZ)

Bohumil Michal michal at fee.vutbr.cz
Thu Sep 18 14:45:09 CEST 1997

SPAM wrote:

> Neni tak docela pravda, ze neni mozne dostat do konference zpravu,
> ktera
> by nebyla od clena konference. Jak jste si snad racili vsimnout, tato
> zprava byla poslana z vymyslene adresy spam at spam.cz.
>
> S pozdravem Petr Bravenec
>  computer at optimit.cz

No jiste - zalezi na spravci konference.
Kdyz zakaza prispevky od neprihlasenych, stane se odpovidajici news
group pouze read-only. Takto funguji nektere frekventovane konference.

Je otazka, jestli by NET nemela fungovat taky tak - cist to muzete v
news, v listservu pozastavit rozesilani. Kdyz pak budete chctit prispet,
muzete. Kdyz chcete jen cist, nemusite se prihlasit.

Mezi pozitivni vysledky bych radil to, ze nikdo nemuze poslat spam primo
do konference a ze se tam nedostanou veci poslane hrmonadne do news
(cz.all apod.).

Zatim mi to nijak zvlast nevadi - kdyz uz sem nejaky spam prijde,
dostanu to stejne aspon jeste 5 krat odjinud. Mozna, ze zmenit news
gateway na jednosmernou za to ani nestoji.

b.m.
Bohumil Michal
http://www.fee.vutbr.cz/~michal
mailto:michal at fee.vutbr.cz