Problem s Netscapem

Petr Barta orinc at czech.net
Thu Sep 18 15:07:35 CEST 1997

Zdravim vespolek,
	mam problem s Netscapem. Zacal mi delat veci, se kterymi si nevim
rady. Popis problemu:
	Po nabehnuti zacne vypisovat kolem dokola porad furt hlasky
Warning: Cannot convert string "false" to type Boolean
Warning: Cannot convert string "%s" to type %s
a to jak do okynek, tak i na konzoli (pracuju v Linuxu, XFree 6.3). Java
je vypnuta, nedelal jsem zadne zmeny v konfiguraci. Tenhle problem je
uplne stejny pri pouziti Navigatora3.01 i Communicatora4.03, ktere tady
mam nainstalovane.

	Dokaze mi nekdo poradit, abych mohl zase browsovat?

				Predem dekuji,
					Petr Barta