Problem s Netscapem

Jan Prikryl prikryl at cg.tuwien.ac.at
Thu Sep 18 15:27:01 CEST 1997

> Date: Thu, 18 Sep 1997 15:07:35 +0200
> From: Petr Barta <orinc at CZECH.NET>
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Problem s Netscapem

> 	mam problem s Netscapem. Zacal mi delat veci, se kterymi si nevim
> rady. Popis problemu:
> 	Po nabehnuti zacne vypisovat kolem dokola porad furt hlasky
> Warning: Cannot convert string "false" to type Boolean
> Warning: Cannot convert string "%s" to type %s
> a to jak do okynek, tak i na konzoli (pracuju v Linuxu, XFree 6.3). Java
> je vypnuta, nedelal jsem zadne zmeny v konfiguraci. Tenhle problem je
> [...]

Nemenil jste neco s libc? Nezmizi to po rebootu?

P.S.: Mozna by stalo za to zeptat se v linux at muni.cz, pro pripad, ze je
to linuxovy problem (a rekl bych, ze je).

               Jan Prikryl <prikryl at cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria