Problem s Netscapem

Ondrejicka Stefan ondrej at idata.sk
Thu Sep 18 16:15:00 CEST 1997

On Thu, 18 Sep 1997, Jan Prikryl wrote:

> [...]

To je hlaska od X-toolkitu a znie velmi cudno ,lebo "false" je retazec
,ktory by mal konvertor spravne skonvertovat na typ Boolean.

Skuste pozriet subor /usr/X11R6/lib/X11/app-defaults/Netscape (alebo
Navigator ?) . Ak ho tam mate skuste ho zmazat.
Alebo subor ~/.Xdefaults. Ak je v nom nejake divne nastavenie pre Netscape
, tak ho zmazte. Ak je tam nejaka divna direktiva typu -

*.blabla: false

Tak ju dajte do komentara alebo zmazte.(to blabla neberte doslova).

---
Ondrejicka Stefan    <ondrej at idata.sk>
Beethovenova 11 ,917 08 Trnava ,Slovakia