Zneuziti site (EDB.CZ)

Vaclav Dusek, UPa Vaclav.Dusek at upce.cz
Thu Sep 18 16:18:56 CEST 1997

Dne 18 Sep 97 v 15:38 hodin, Jan Prikryl napsal(a):

> V prvni iteraci by asi postacil filtr, ktery zahodi vse, co ma
> podvrzenou adresu odesilatele ... neslo by tohle nejak udelat
> uz rovnou v sendmailu? Pardon, jde-li o RTFM.

> Nezkousel uz nekdo neco?

Zapasim tez se SPAM maily. Pomoci prime konekce na port 25 sendmailu
jsou rozesilany dopisy od fiktivnich uzivatelu do celeho sveta.
Jednak mne adresati nechvali a jednak mi to zbytecne pretezuje server
a linky. Nevite, jak tomu zabranit?

Umi sendmail nejak kontrolovat co rozesila a odkud? Lze mu rici, ze
ma posilat dal dopisy pouze z urcite domeny?

S pozdravem
                       V. Dusek

*         Vaclav Dusek          *  e-mail: Vaclav.Dusek at upce.cz   *
*         Univerzita Pardubice  *  tel: 040  / 474 61, linka 301  *
*         Studentska 84         *       0602 / 35 26 86           *
*  530 09 Pardubice             *  fax: 040  / 48 400             *