Jaka je prumerna rychlost modemu microcom 33.6P

computer at optimit.cz computer at optimit.cz
Mon Sep 29 10:53:51 CEST 1997

> To ¾e paralelní port nemá buffer je¹tì neznamená, ¾e pøenos neprobíhá
> dávkovì. Vyu¾ívá se buffer modemu a data jsou pøená¹ena v paketech 32
> bytù dlouhých (alespoò u Microcomu). Tím se sni¾uje poèet pøeru¹ení na
> polovinu a¾ tøetinu oproti UART16550A. Nevýhodou zùstává slo¾itìj¹í
> zpùsob ètení dat (je tøeba tahat za øídící dráty paralelního portu).
> Pokud ale máte k dispozici obousmìrný paralelní port, lze dosáhnout
> vy¹¹í pøenosové rychlosti mezi modemem a poèítaèem ne¾ u sériové linky.
>
> Petr Øehoø
> DECROS s.r.o.
> [...]

Vida to by me nenapadlo. Ja mam zkostnatele UNIXove mysleni a
hardwarovy port je pro me neco, na co si programem jaktezivo
sahnout nemuzu. Nenapadlo me, ze v M$ systemech si muze program
sahat kdy se mu zachce kam se mu zachce.
Tak tedy odvolavam - nebo spise reviduji, clovek se porad uci
- sve drivejsi bludy:
Ve Windows vam bude chodit modem na paralelnim portu rychleji
a nebude tolik zatezovat CPU diky tomu, ze driver muze znasilnovat
hardware pocitace libovolnym zpusobem.
Samozrejme me napada otazka: Funguje tohle i ve Windows NT?

s pozdravem Petr Bravenec
computer at optimit.cz

PS: Nepiste mi prosim o Linuxovem volani ioperm(2).