Nastaveni kodove stranky

Jiří Kuchta Kuchta at dean.fee.vutbr.cz
Mon Sep 29 11:09:36 CEST 1997

> nevim, zda to sem patri, ale snad mi poradite.
> V nasem okrese zavadime do skol Internet. Na uradu pouzivame
> WinPmail, kde jsem nastavill moznost pouzivani diakritiky. Na skolach
> se pouziva MS Exchange (klient z Win95). Bohuzel v cesky psanych
> emailech nejsou citelna pismenka s a z s hackem. Problem, je v tom,
> ze MS Exchange pouziva znakovou sadu CP 1250, misto ISO-8859-2. Jde
> nekde v MS Exchangi provest zmenu na znakovou sadu ISO-8859-2?
> Dekuji.

Určitě to jde, když kolegové na našem CVISu zkoušeli Exchange jako
novinku, tak jsem jim slouzil jako referencni vzorek. Asi by to
chtelo kouknout se na nastaveni postovniho klienta u nich, tam by to
melo jit zmenit. Pokud je v hlavickach uveden kod "windows-1250", pak
by to melo byt citelne s nejnovejsima tabulkama ktere mam na WWW/FTP v
souboru WPMCP102.

Take by si meli overit citelnost posty z testovaci adresy
   abeceda at des.fee.vutbr.cz

Jo, jeste neco, v kteresi verzi nejake MS posty chybel jeden
prekladovy modul, mozna je to proave jejich problem. Asi se obratit
na MS Hotline.