CESNET a peering (was Re: Nepresnosti a opomenuti na Lupe)

Michal Muhlpachr michalm at pvt.net
Thu Apr 9 14:23:58 CEST 1998

Michal Krsek wrote:

> ??? Stav je takovy, ze do NIXu vede 2 Mbitovy pevny okruh, ktery je
> pripojen primo na paterni smerovac.

Hmm, to je zajimave tvrzeni, nicmene CESNET oficialne uvadi 128kb/s.

Kdo neveri, muze se presvedcit na http://www.nix.cz/
konkretne na http://www.nix.cz/detCESNT.txt

Aktualni to pravdepodobne neni a 2Mb/s to take pravdepodobne nejsou.

> Laxni pristup k naprave - tak to opravdu nemam, co bych k tomu rekl.
> Linka do NIXu podleha stejnemu rezimu, jake vsechny jine linky CESNETu.

Hmm, to by me opravdu zajimala specifikace tohoto rezimu
a zejmena jak uz jsem psal zverejneni vytizenosti linky.

>                                 Michal

S pozdravem
--
email: michalm at pvt.net  http://www.pvtnet.cz