CESNET a peering (was Re: Nepresnosti a opomenuti na Lupe)

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Thu Apr 9 17:01:09 CEST 1998

> Hmm, to je zajimave tvrzeni, nicmene CESNET oficialne uvadi 128kb/s.
>
> Kdo neveri, muze se presvedcit na http://www.nix.cz/
> konkretne na http://www.nix.cz/detCESNT.txt
>
> Aktualni to pravdepodobne neni a 2Mb/s to take pravdepodobne nejsou.

Kdybyste vazil slova a radeji se zeptal. Do NIXu vedou momentalne od nasi
patere 2 Mbity ... Overeno telefonicky :-)
Praci webmastera www.nix.cz nehodlam nijak komentovat.

> linky CESNETu.
>
> Hmm, to by me opravdu zajimala specifikace tohoto rezimu
> a zejmena jak uz jsem psal zverejneni vytizenosti linky.

Obavam se, ze tyto informace nejsou verejne. Vy (PVTnet) take tyto informace
neposkytujete ... Nebo ano ?

Nicmene podle toho, co vim, se chystaji jista opatreni, ktera zapricini, ze
tam nejaky upgrade bude.

				Jiz z vice reprezentativni adresy
					Michal