CESNET a peering (was Re: Nepresnosti a opomenuti na Lupe)

Adam AHA Hauner aha at pinknet.cz
Thu Apr 9 23:45:37 CEST 1998

On Thu, 9 Apr 1998, Michal Muhlpachr wrote:

> Stejne tak by melo byt v zajmu ostatnich local
> content provideru odkazovat na tento zdroj a ne
> mit neaktualizovanou kopii pripadne rozsirenou
> o nekorektni informace.

*** Todle je v podstate nesmysl.=)  Stavem, ktery zajima ICP, je ten, kdy
vsichni peeruji dostatecne s kazdym. Pak neni potreba nejakych tabulek a
ani odkazu na ne.

    Dalsim podle mne zajimavym faktorem je, ze peering je realizovan i
mimo NIX, ale tim se NIX zabyvat prece nebude, ze? =) Tabulka v NIXu
postihuje peering jeho clenu, pravdepodobne jeste neaktualne, dle meho
nazoru ve znacne nevabne podobe (a v tom klidne muze zavodit s NetMagem).

    Rad prijmu zdroj, ktery mne bude informovat o peeringu globalne (aneb
o peeringu jako takovem) a nejen o tom, kdo s kym v tedle parte.

                                        Adam Hauner

Adam Hauner (AHA)
aha at pinknet.cz                                               Projekt PinkNet
+420 603 471460                                           projekt at pinknet.cz