CESNET a peering (was Re: Nepresnosti a opomenuti na Lupe)

Michal Muhlpachr michalm at pvt.net
Fri Apr 10 01:30:30 CEST 1998

Adam AHA Hauner wrote:

> *** Todle je v podstate nesmysl.=)  Stavem, ktery zajima ICP, je ten, kdy
> vsichni peeruji dostatecne s kazdym. Pak neni potreba nejakych tabulek a
> ani odkazu na ne.

No pohadka je to pekna, ale vy znate nastroj, pomoci
ktereho lze tohoto stavu dosahnout ?
Neni asi rozumne rozebirat kdyby ...

>     Dalsim podle mne zajimavym faktorem je, ze peering je realizovan i
> mimo NIX, ale tim se NIX zabyvat prece nebude, ze? =) Tabulka v NIXu
> postihuje peering jeho clenu, pravdepodobne jeste neaktualne, dle meho
> nazoru ve znacne nevabne podobe (a v tom klidne muze zavodit s NetMagem).
>
>     Rad prijmu zdroj, ktery mne bude informovat o peeringu globalne (aneb
> o peeringu jako takovem) a nejen o tom, kdo s kym v tedle parte.

Domnivam se, ze toto by bylo nejlepe resitelne on-line monitoringem
stavu provadenym nejakou nezavislou autoritou, coz jsme ale opet
u testovani ISP.
Jakekoli povidani o stavu v ramci clanku bude vzdy malo aktualni.

S pozdravem
--
email: michalm at pvt.net  http://www.pvtnet.cz