CESNET a peering (was Re: Nepresnosti a opomenuti na Lupe)

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Fri Apr 10 14:20:31 CEST 1998

> Ale porad je to
>
> Pripominkovat jsem se snazil, nicmene zajem ze strany autoru
> ci ostatnich ISP o technicke diskuze tykajici se metodiky
> testovani ISP zatim bohuzel NENI a mrzi me to :-(
> Snazil jsem se zacit diskuzi v listopadu 1997 a naposledy cca pred
> tydnem, ale ...

Charakterizoval bych to jinak ...
Otevrenou deklaraci, ze chci jednat, kdyz ostatnim stavajici stav svedci,
nicehoz nevyziskam.
Spis bych ocekaval nejaky navrh ... Ale blizsi v te spravne konferenci.

Opravdu se mi hrube prici zpusob vyvolani diskuse typu:
"Ja chci diskutovat, at se prihlasi kazdy, kdo chce diskutovat se mnou ...."
A prezentovat to vsude kolem. Tim opravdu nicehoz nedosahnete ...

					Michal