CESNET a peering (was Re: Nepresnosti a opomenuti na Lu

Petr Simek petrsi at jcu.cz
Fri Apr 10 15:37:58 CEST 1998

On Fri, 10 Apr 1998, Pavel Kolesnikov wrote:

> Navic mi jako danovemu poplatnikovi neni jasne, proc bych k tomu,
> abych si bez problemu stahl data z nekterych velkych archivu
> na TEN-34 zrizenych za statni penize, si musel platit zrovna toho
> jednoho urciteho provajdra.

Ty archivy si zrizuji skoly primarne pro jejich potreby. Dostane
se k nim kdokoliv dalsi, diky otevrenosti internetu, ale necekejte
ze skoly sve penize budou investovat do toho, aby zajistily vsem
rovny pristup k jejich archivum.

|                             petrsi at jcu.cz                              |