CESNET a peering (was Re: Nepresnosti a opomenuti na Lupe)

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Fri Apr 10 15:55:23 CEST 1998

Zdravim

On Fri, 10 Apr 1998, Michal Krsek wrote:

> V tom pripade jsou lini se ozvat ? Nebo se ho boji ?

A to, ze s tim nic nezmeni Vas nenapadlo?

> Napiste autorovi Lupy ... Osobne si myslim, ze nekdo od Vaseho providera tam
> bude :-)

Jiste, zajimalo by me, kdo je tam za CESNET. Pokud Vy, tak mi muzete
napsat (klidne i primo aby to ostatni neotravovalo) jak to vlastne Marek meri?
Ja si totiz myslim, ze to mereni na dost malou vypovidajici hodnotu.

							Jirka

P.S.: Pro upresneni. Souhlasite, ze muj provider CESNET, kdyz sedim na TEN-34?