CESNET a peering (was Re: Nepresnosti a opomenuti na Lupe)

Michal Muhlpachr michalm at pvt.net
Fri Apr 10 16:22:40 CEST 1998

Michal Krsek wrote:

> Charakterizoval bych to jinak ...
> Otevrenou deklaraci, ze chci jednat, kdyz ostatnim stavajici stav svedci,
> nicehoz nevyziskam.

Samozrejme, pokud ostatnim stavajici stav vyhovuje,
neni o cem diskutovat a opravdu me merzi, ze neni
zajem pozvednout technickou uroven.

> Spis bych ocekaval nejaky navrh ... Ale blizsi v te spravne konferenci.

Jeden z navrhu je pripravovan, akorat me mrzi ze je povazovan
jeste pred svym vznikem za konkurenci. Jedna se o projekt testovani ISP
zastreseny Computer Pressem.

> Opravdu se mi hrube prici zpusob vyvolani diskuse typu:
> "Ja chci diskutovat, at se prihlasi kazdy, kdo chce diskutovat se mnou ...."
> A prezentovat to vsude kolem. Tim opravdu nicehoz nedosahnete ...

Prominte, ale zajem o diskuzi nad technickymi otazkami reseni
testu ISP nemuseji mit jen "privilegovani" (autori testu na lupe
a ISP), ale zajem mohou mit i dalsi, napriklad konzultanti,
uzivatele, ...

Prave tato konference je urcena k diskuzim souvisejicim
se sitovou problematikou a domnivam se, ze testovani ISP
je vhodne tema. Neprevadejte problem opet prosim na osobni bazi
zkreslenim "diskutovat se mnou ...", o to tu prece vubec nejde,
vedme vecnou diskuzi k problemu.

Absolitne netusim, co se Vam na tom prici nebo se domnivate
ze diskutovat by meli jen vyvoleni ?

>                                         Michal

S pozdravem
--