CESNET a peering (was Re: Nepresnosti a opomenuti na Lupe)

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Fri Apr 10 16:47:58 CEST 1998

> Vaseho providera tam
>
> Jiste, zajimalo by me, kdo je tam za CESNET. Pokud Vy, tak mi muzete
> napsat (klidne i primo aby to ostatni neotravovalo) jak to
> vlastne Marek meri?
> Ja si totiz myslim, ze to mereni na dost malou vypovidajici hodnotu.

Ne to nemohu ... Ta metodika ma asi 100 kilo a uz jsem ji nekakm zalozil :-)

> P.S.: Pro upresneni. Souhlasite, ze muj provider CESNET, kdyz
> sedim na TEN-34?

Vas provider ja Vase skola ... A pokud sedite na MFF, tak je to mnohem
zamotanejsi, protoze Vas provider je PASNET, alespon se do te polohy snazi
pasovat. Viz priklad: mate-li primou konektivitu k Netforce, neni Vasim
providerem CESNET, protoze CESNET primou konektivitu k Netforce nema ...

					Michal