CESNET a peering (was Re: Nepresnosti a opomenuti na Lupe)

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Fri Apr 10 16:55:10 CEST 1998

> konferenci.
>
> Jeden z navrhu je pripravovan, akorat me mrzi ze je povazovan
> jeste pred svym vznikem za konkurenci. Jedna se o projekt
> testovani ISP
> zastreseny Computer Pressem.

Pomineme-li situaci, kdy jste navrhovatelem toho projektu Vy, a zamerime-li
se na vecnou kvalitu navrhu, mohu rici, ze byla mene nez nulova (lze-li to
vubec). Prosim poslete sem to URL, aby si kazdy mohl precit, co melo
souperit s jakkoliv nedokonalym navrhem Marka.

> Prave tato konference je urcena k diskuzim souvisejicim
> se sitovou problematikou a domnivam se, ze testovani ISP
> je vhodne tema. Neprevadejte problem opet prosim na osobni bazi
> zkreslenim "diskutovat se mnou ...", o to tu prece vubec nejde,
> vedme vecnou diskuzi k problemu.
>
> Absolitne netusim, co se Vam na tom prici nebo se domnivate
> ze diskutovat by meli jen vyvoleni ?

Vsak uz jsem psal, abyste prestal deklarovat svoji ochotu k diskusi a zacal
diskutovat. Bohuzel Vam musim sdelit, ze forum se 400 lidmi neni pro me
odpovidajici jako forum pro rozumnou diskusi.

Take by nekdo mohl zacit tvrdit, ze dokaze pres TCP/IP merit vytizeni
ciloveho pocitace, na kterem bezi jen webdemon :-) ...
A na te urovni ja proste diskutovat neumim. Uznavam, je to jen a jen moje
chyba.

						Michal