CESNET a peering (was Re: Nepresnosti a opomenuti na Lupe)

Michal Muhlpachr michalm at pvt.net
Fri Apr 10 18:02:03 CEST 1998

Michal Krsek wrote:

> Pomineme-li situaci, kdy jste navrhovatelem toho projektu Vy,

Neni pravda, ze jsem navrhovatelem projektu,
projekt testovani ISP Connect! vznikl na zaklade
pozadavku sefredaktora Connect! casopisu
pana Martina Kamina.
Je pravda, ze na nem spolupracuji (kdyz porad
otevirate osobni zalezitosti) a to prave proto,
ze se mi nepodarilo prosadit lepsi technicke
a organizacni reseni testovani Marka Antose a Petra Tesarika.

> a zamerime-li
> se na vecnou kvalitu navrhu, mohu rici, ze byla mene nez nulova (lze-li to
> vubec). Prosim poslete sem to URL, aby si kazdy mohl precit, co melo
> souperit s jakkoliv nedokonalym navrhem Marka.

Nechapu, proc neustale stavite tyto projekty
s NAPROSTO odlisnymi cily do role souperu.
Neni pravda, ze nyni existuje jakakoli metodika
testovani ISP v ramci projektu testovani ISP Connect!,
ale existuje pouze koncepce testovani, ktera teprve
umozni metodikam vzniknout.
Nerozumim ani tomu, proc chcete vecne technicky srovnavat neco co je
nehotove s necim co uz funguje. Jedine srovnani, ktere
je mozne, muzete provest z pohledu zamereni testovani ISP
ci organizacniho.

URL, kde by se mely prislusne informace nachazet ma byt
http://www.cpress.cz/isp_test/
nicmene jak zjistite, nic tam neni z mne neznameho duvodu.
Organizacne cely projekt zastresuje pan Jakub Macha
z Connectu a na nej se muzete obracet s pripadnymi dotazy.

Projekt testovani ISP Connectu je zcela otevreny a muze
se do nej zapojit jakykoli zajemce, jak opet plyne
z koncepce.

Zajemcum mohu koncepci poslat nejsem si jist,
jestli je to mozne poslat do teto konference.

> Vsak uz jsem psal, abyste prestal deklarovat svoji ochotu k diskusi a zacal
> diskutovat. Bohuzel Vam musim sdelit, ze forum se 400 lidmi neni pro me

Prominte, ale zatim tu chtel diskutovat jen pan Calda,
takze to je zatim spise na osobni korespondenci.
Nechci zbytecne obtezovat.

> odpovidajici jako forum pro rozumnou diskusi.

No zatim nikdo nenapsal, ze by ho to nezajimalo
(na druhou stranu ani ze to nekoho zajim, krome
pana Caldy) a pro me je zajimavy kazdy nazor,
chapu, ze nekomu to muze pusobit komplikace.

> Take by nekdo mohl zacit tvrdit, ze dokaze pres TCP/IP merit vytizeni
> ciloveho pocitace, na kterem bezi jen webdemon :-) ...

To samozrejme lze.

> A na te urovni ja proste diskutovat neumim. Uznavam, je to jen a jen moje
> chyba.

No muzete s tim neco udelat :-)

>                                                 Michal

S pozdravem