Ad Lupa

Marek Antos marek at antos.cz
Sat Apr 11 21:54:15 CEST 1998

Dobry den,

dovolim si pripodotknout neco k te zaplave mailu, ktere mely mimo
jine neco do cineni i s Lupou. Puvodne jsem chtel reagovat primo na
nektere prispevky, ale pri jejich poctu jsem si to nakonec rozmyslel.

Lupu tak, jak ji vidim ja, zrejme nejlepe vystihuje poznamka pana
Muhlpachra: "Zdarily zacatek...." Je moji ctizadosti sve dilko
oznacit timto, podle meho nazoru celkem pozitivnim, privlastkem. Neni
to ale nic vic - ceka nas spousta prace. Pro mne je ale podstatna
otazka, zda se nase kroky ubiraji spravnym smerem; a zatim se zda, ze
ano.

Pokud jde o metodiku testu poskytovatelu v podani Lupy, zaznelo zde
tvrzeni, ze ze strany autoru metodiky (tedy mne s kolegou) ani
zucastnenych poskytovatelu neni zajem o diskusi. Proti tomu se musim
ohradit - nemam pocit, ze bych se osobne branil jakekoliv diskusi s
timto tematem, ostatne i v teto konferenci je nekolik lidi, se
kterymi jsem ji probiral. Viz J. Calda: "Osobne jsem s autorem o
metodice jiz loni vedl dlouhe debaty."

Pro poloverejnou diskusi o metodice jsem dokonce zridil konferenci,
ve ktere jsou zapsani zastupci vsech ucastniku testu, ale je
skutecnosti, ze z jejich strany nebyl velky zajem o diskusi. Ja si to
vykladam tak, ze se stavajici metodikou v principu souhlasi, ale jsou
i jine interpretace. :-)

V ramci zminene konference, momentalne opet zcela mrtve, vsak byla
debata omezena jen na zastupce zhruba 13 nejvetsich poskytovatelu a
par lidi kolem, kteri projevili zajem. To je mozna chyba. Dnes vecer
proto tu konferenci otevru, pokud nekdo chce, muze se prihlasit.
Administrativni kontakt je majordomo at lupa.cz, konference se jmenuje
metodika-l.

Padla zde i zminka o pripravovanych testech ISP v podani Connect!u.
Nemyslim si, ze by se nejednalo o konkurenci. Samozrejme to
je konkurence, jenze v tom nejlepsim smyslu slova! Mam pocit, ze
prave konkurence je tim, co muze obema testum jen prospet a uz se
proto tesim, az kolegove (a snad mohu rici pratele, prece jen jsem
tam dva roky pusobil) z Connect!u s necim vyjedou.

Mejte se pekne,