Peering trochu jinak (was: Re: CESNET a peering (was Re:

Karel Fenz fenz at iweb.iweb.cz
Tue Apr 14 17:29:38 CEST 1998

On 14 Apr 98  Jiri Calda wrote:

> Mluvim o
> E1, ne o pripojeni Frame Relay. To ale vetsina slusnych ISP ma.
> Souhlasim s tim,ze kdo ma FR je traged a ne ISP.

Bylo by to mozno pripadne ponekud rozvest ?

Zastupuji firmu, ktera pusobi jako podobny "traged" a setri
tak peknych  par desitkam lidi cca 200,- Kc za kazdou hodinu na
Inetu, protoze nemusi volat mezimesto a maji pripojeni v mistnim UTO,
kdyz uz tem "velkym" a "slusnym"  nestalo za to
(nastesti:) zde zridit uzel.

On prakticky zivot neni jenom o "chteni" , ale taky obcas o
moznostech.

Odpovedet bude mozna lepe na privatni adresu, at s touto okresni
urovni nezaclanim na tomto foru :-))

    S pozdravem

Karel Fenz           mail: fenz at iweb.cz
INFO WEB s.r.o.       tel.:0641 - 204 942
Kabelikova 1          fax:0641 - 243 461
750 00 Prerov      www: http://www.iweb.cz
My public PGP key is on http://pgp.czech.net