Peering trochu jinak (was: Re: CESNET a peering (was Re:

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Tue Apr 14 17:31:06 CEST 1998

> pozemni spojeni.
> peeringove spojeni s
>
> Je jednou, jestli mate E1 (2Mbps) po zemi ci via satelit.
> Rozdil je jen v tom,
> ze prvni paket je opozden o cca 500 mlilisekund (doba zem,
> satelit a zpet
> brano v toku dat).
> Ten tok je stejny. Mluvim o E1, ne o pripojeni Frame Relay.
> To ale vetsina
> slusnych ISP ma. Souhlasim s tim,ze kdo ma FR je traged a ne ISP.

Mohu se zeptat, jak je to s ostatnimi pakety ? Prece jen se ta data musi
nejak dostat na obeznou drahu a zpet na zem. Tipnul bych si, ze se daji ty
pakety nejak osalit napriklad zvetsenim 'okna', ale nevim jestli jste
schopen dosahnout nejake rozumne realtimovosti - treba realaudio...

> [...]
> se na uzel Ebone
> a pak zacnu cucat 2Mbps z CESNETU. Vysledek. Cesnet ma po
> lince ven. Vse
> pouze imaginarne.
>
> Jiste dokazete s Vasich statistik Vase tvrzeni dolozit, to
> jest napsat primo:
> z Cesnetu slo do (BohemiaNetu, Oasanetu, Netforce, Vol,
> Telenoru, SPT) tolik
> a zpet tolik.
> A totez z TEN-34, a tam si myslim, ze to cislo nebude jiz tak
> super (jak
> jsem psal, TEN-34 chudne, co se tyka poctu zdroju). A tak se

Toto jsou privatni informace, ktere rozhodne nehodlame zverejnit jinde nez
na peeringovych jednanich.

					Michal