ten-34

Dan Lukes DAN at seno.fio.cz
Thu Apr 16 14:01:28 CEST 1998

    Usuzovat z admin-c/tech-c/zone-c zaznamu na komercnost ci nekomercnost
domeny (a to skutecne zanedbavam ze vetsina z nich je volne menitelna
kymkoliv) je mylne. Tyto zaznamy jsou tam proto, aby mohla byt v prislusne
veci kontaktovana odpovidajici osoba. A pokud zodpovidam za akademickou
domenu a soucasne nekomu spravuji jeho komercni a pak mam jeste pro radost
svoji osobni domenu, ale k nejlepsimu dosazeni jsem stale na jedne adrese,
jednom telefonnim cisle tak je hovadina (s prominutim) zakladat si pro sebe
v RIPE 3 ruzne zaznamy pro jednoho cloveka (rikam i s vedomim toho, ze NIC
CZ presne toto vyzadoval u admin-c zaznamu). Zbytecne tak vznikaji
redundantni zaznamy a narusta velikost databaze. Takze to, ze admin-c ma
adresu i telefon do nejake firmy nic nerika o akademicnosti ci komercnosti
dane domeny (adresy) a naopak.

To byla ze strany CESNETu nejspis jen takova aktivita, "co kdyby se na neco
nahodou prislo". Ja nevim, jaka byla vysledna uspesnost teto akce, ale
spise to vypada, ze mala - freebsd.cz se ukazalo byt skolou provozovanou
domenou (dokonce i ten zaznam byl, podle me zbytecne, zmenen tak aby
neprovokoval) a www.cesnet cz je take stale tam, kde bylo odjakziva. Mozna,
ze u jinych pripadu, o kterych nevime, to bylo lepsi ...

                                                   Dan

Dan Lukes (FIO holding, a.s.) tel: +420 2 24102204, fax: ...301
root,   webmaster,   postmaster   and   othermaster  of  FIONet
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz