Testovani a mereni ISP (was: Ad Lupa)

Adam AHA Hauner aha at pinknet.cz
Thu Apr 16 20:33:38 CEST 1998

On Thu, 16 Apr 1998, Michal Muhlpachr wrote:

> Jiste, ale vy jste ochoten PODPORIT mereni,
> ktere ma napr. rozptyl 50% a systematickou chybu mereni 60% ?

*** Vy o takovem mereni vite? Ja ne, mozna se pletu, doplnte me znalosti.

> Hmm, to je KVALITNI zaklad demagogie.
> Pokud skutecne chce nekdo testovat, muze si vzdy koupit od ISP
> prislusne sluzby a provest testovani, pokud je takove podezreni.

*** Viz nize.

> Zda se Vam pozadavek moznosti vyjadrit se k testovani jako
> neakceptovatelny pro testovatele ?

*** Ale vzdyt se vyjadrit muzete. Svoboda projevu, ne? Pokud mate pocit,
ze vasi spolecnost nektere z testu poskozuji, existuje paragraf obchodniho
zakoniku upravujici nekalou soutez (IMHO by sel na to napasovat), pokud
jste s vysledky spokojen, snad k nim proboha nechcete pripojovat
sebeoslavne slogany?
   V konkretnim pripade LUPY ma IMHO Marek pravdu. Ja, jako jeden z mnoha
uzivatelu ceskeho Internetu, nemam zajem o "blabla" providera, ktere mi
zpozdi informace o tyden. Mne nezajima, a dovolim se domnivat, ze to bude
obecnejsi nazor, ze nekdo upgradeoval router, ze Venca Ocasek si
pretahoval svuj trigigovy porno archiv ci ze nekdo vykopl drat ze zasuvky?
Zajima mne pouzitelnost providera a ta je vcetne techto veci.
Vyjadrujte se treba k mesicnim vysledkum.

> Nebo se domnivate, ze ISP by mel podporit (napr. dodanim sluzeb zdarma)
> uplne kohokoli bez jakychkoli podminek ? To by ale potom vsichni
> jen testovali a nikdo by zadne sluzby nekupoval :-)

*** A vsichni by se nechavali testovat, aby se mohli vyjadrovat v tisku a
na webu a nikdo by nekupoval misto na weby a v tisku (dovedeno ad
absurdum). =)
    Ac vim, ze to tak neni, Vase argumentace ve mne vzbuzuje zdani,
ze PVT je na tom tak spatne, ze ji spasi penize od jednoho testovatele.
O jinem v soucasnosti nevim.

                                        Adam Hauner

Adam Hauner (AHA)
aha at pinknet.cz                                               Projekt PinkNet