Testovani a mereni ISP (was: Ad Lupa)

Michal Muhlpachr michalm at pvt.net
Thu Apr 16 19:57:11 CEST 1998

Adam AHA Hauner wrote:

> *** Kazde alespon trochu rozumne mereni musi byt stejne
> objektivni/neobjektivni ke vsem testovanym subjectum. Pokud nektery z ISP

Jiste, ale vy jste ochoten PODPORIT mereni,
ktere ma napr. rozptyl 50% a systematickou chybu mereni 60% ?

> absentuje v testech, tak ja se klidne pripojim k nazoru, ze ma strach a ze
> je na tom spatne.

Hmm, to je KVALITNI zaklad demagogie.
Pokud skutecne chce nekdo testovat, muze si vzdy koupit od ISP
prislusne sluzby a provest testovani, pokud je takove podezreni.

Zda se Vam pozadavek moznosti vyjadrit se k testovani jako
neakceptovatelny pro testovatele ?

Nebo jeste jinak, jake se domnivame ze jsou rozumne
podminky, jejichz splneni by ISP mel pozadovat na testovateli ?

Nebo se domnivate, ze ISP by mel podporit (napr. dodanim sluzeb zdarma)
uplne kohokoli bez jakychkoli podminek ? To by ale potom vsichni
jen testovali a nikdo by zadne sluzby nekupoval :-)

S pozdravem
--
email: michalm at pvt.net  http://www.pvtnet.cz