MRP II ?

Karel Slavicek karel at ics.muni.cz
Thu Apr 23 09:46:37 CEST 1998

> kruci fix proc jim to nekdo nazatrhne
>
> Pavel Janik ml. píše ve zprávì <199804221728.TAA06524 at ns.felk.cvut.cz>…

Tohle nekomu zatrhnout neni tak jednoduche. Jednodussi je takove lidi
vzdelavat. Ja to delam nasledujicim zpusobem:

Kdyz mi nekdo posila nevyzadanou reklamu, tak zrejme necetl rfc1855. Proto
takovemu psavci poskytnu moznost se vzdelavat a prislusne RFC mu posilam jako
reply na reklamni mail. Pokud se reply vrati jako nedorucitelne, pouziju
Bounce na adresu postmaster at prislusna domena. (Je-li posta nedorucitelna,
je zrejme neco spatne v konfiguraci a je treba o tom informovat prislusneho
postmastera. Tradicne to delam tak, ze poslu vsechny dostupne informace, tj.
preposlu vsechno, co mi prislo :-) ).

Zkusenost je takova, ze jen vyjimecne prijde reklama ze stejne domeny podruhe.

Karel Slavicek