MRP II ?

Petr Simek petrsi at jcu.cz
Thu Apr 23 10:34:16 CEST 1998

On Thu, 23 Apr 1998, Karel Slavicek wrote:

> Kdyz mi nekdo posila nevyzadanou reklamu, tak zrejme necetl rfc1855. Proto
> takovemu psavci poskytnu moznost se vzdelavat a prislusne RFC mu posilam jako
> reply na reklamni mail. Pokud se reply vrati jako nedorucitelne, pouziju
> Bounce na adresu postmaster at prislusna domena. (Je-li posta nedorucitelna,
> je zrejme neco spatne v konfiguraci a je treba o tom informovat prislusneho
> postmastera. Tradicne to delam tak, ze poslu vsechny dostupne informace, tj.
> preposlu vsechno, co mi prislo :-) ).
>
> Zkusenost je takova, ze jen vyjimecne prijde reklama ze stejne domeny podruhe.

Ja to delam tak, ze dotycnou domenu napisu do /etc/mail/deny . Jeste se mi
nestalo, ze by mi prisla reklama z te domeny podruhe, skoro bych rekl, ze
z dotycne domeny uz mi neprijde vubec nic :-) (nac ztracet cas stiznostmi)

|                             petrsi at jcu.cz                              |