MRP II ?

Bohumil Michal michal at fee.vutbr.cz
Thu Apr 23 11:04:39 CEST 1998

Petr Simek wrote:

> Ja to delam tak, ze dotycnou domenu napisu do /etc/mail/deny . Jeste se mi
> nestalo, ze by mi prisla reklama z te domeny podruhe, skoro bych rekl, ze
> z dotycne domeny uz mi neprijde vubec nic :-) (nac ztracet cas stiznostmi)

Kvuli jednomu, kdo porusi pravidla hry zablokujete celou domenu?

To mi pripada jako dost silne kafe - napr. nedavno jeden nas student
poslal komusi 500 anonymnich mailu. Nastesti si obet stezoval, tudiz byl
pachatel odhalen a potrestan. Kdyby misto toho zablokovali nasi domenu,
tak 1) pachatel zustane neodhalen a 2) Internet prestane za chvili
fungovat.

Pri takovem pristupu totiz muzete rovnou zakazat prijem mailu od
jakehokoliv vetsi domeny: aol.com, usa.net, terminal.cz a mnoho dalsich.

S tim zasilanim RFC1855 se mi to libi dalekov vic :-)

--
b.m.
Bohumil Michal
mailto:michal at fee.vutbr.cz