MRP II ?

Petr Simek petrsi at jcu.cz
Thu Apr 23 11:23:07 CEST 1998

On Thu, 23 Apr 1998, Bohumil Michal wrote:

> Kvuli jednomu, kdo porusi pravidla hry zablokujete celou domenu?

Kdyz se jedna o domeny typu com.br com.ar com.mx , tak si s tim vubec
hlavu nelamu ....

> To mi pripada jako dost silne kafe - napr. nedavno jeden nas student
> poslal komusi 500 anonymnich mailu. Nastesti si obet stezoval, tudiz byl
> pachatel odhalen a potrestan. Kdyby misto toho zablokovali nasi domenu,
> tak 1) pachatel zustane neodhalen a 2) Internet prestane za chvili
> fungovat.

Kdyz nekdo bude plakat ze sem nemuze poslat postu, tak ji zase povolim.
Zatim si nikdo nestezoval, asi trefuju ty spravne :-)

> Pri takovem pristupu totiz muzete rovnou zakazat prijem mailu od
> jakehokoliv vetsi domeny: aol.com, usa.net, terminal.cz a mnoho dalsich.
>
> S tim zasilanim RFC1855 se mi to libi dalekov vic :-)

To je hezke, ale je s tim spoustu prace a musite vypatrat odesilatele,
nebo aspon otravovat postmastera. Taky s tim zatezujete postovni systemy

|                             petrsi at jcu.cz                              |